דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתקני מים לבית 

מאת    [ 17/03/2011 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 3041 פעמים ]

מצב המים בישראל הוא בכי רע הן מבחינת הכמות והן האיכות והסיבות לכך רבות: במשך שנים שפכים וזיהומים תעשייתיים, חקלאיים ואף עירונים עשו דרכם למקורות המים והביאו לזיהומם והמלחתם, גם החורפים השחונים לא תרמו והביאו למחסור כבד במים ולכך שמדינת ישראל נאלצה לעשות ניצול יתר של מקורות המים ובמיוחד נכון הדבר לגבי מי התהום. ניצול היתר וחוסר הטיפול בזיהומים הביאו להרעה באיכות המים. היות ואיכות המים חשובה לנו ולבריאותנו מומלץ לרכוש לבית מתקני מים כגון מיני בר או בר מים שיספקו לנו מי שתייה באיכות מיטבית.

סוגי מתקני מים

ניתן להבחין בין שני סוגים עיקריים של מתקני מים בייתים, הסוג הראשון מתחבר לצנרת הביתית והסוג השני מהווה מעמד לכד מים מינרלים. מתקני מים מהסוג הראשון יספקו לנו מי שתייה שעברו סינון במסננים המורכבים בהם. התוצאה היא מי שתייה נקיים ללא הפסקה להנאתכם. מתקני מים מינרלים מוגבלים בכמות המים שהם יכולים לספק וזאת בהתאם לכמות שכד המים מכיל. מתקן בר מים מכיל לרוב כמות של כ-19 ליטר לעומת מתקן מיני בר המכיל כמות של כ-11 ליטר.

יתרונות מתקני המים

מתקני מים יספקו לכם מים צלולים בראש שקט והכל בשיא הנוחות. נגמרה הדאגה לאיכות המים, עכירותם או טעמם. בלחיצת כפתור תקבלו מים קרים, חמים ומורתחים. אין צורך יותר לתפוס מקום במקרר עם בקבוקי המים, ובבוקר הקפה ישר מוכן מבלי לחכות שהמים בקומקום ירתחו. נגמרו הריצות למכולת לקנייה של עוד שישיית מים מינרלים, והסחיבה לבית, עבדים היינו במצרים אך לא עוד. מתקני מים יחסכו לכם זמן, כאב ראש וחשמל.

השימוש במתקני מים מותאם במיוחד לילדים, במתקנים קיים מנגנון בטיחות שיגן על ילדכם מפני מים חמים ורותחים, ונוחות השימוש תגרום לילדכם לשתות יותר מים מאשר בעבר, דבר שרק יתרום לבריאותו ולהתפתחותו התקינה. ישנם גם מתקני מים המותאמים לקהל הדתי שבהם מותקן מנגנון שבת. ניתן לרכוש גם מתקני מיני בר או בר מים חדישים בעלי צג דיגיטאלי שמאפשר לכם לקבוע את הטמפרטורה וכמות המים המדויקת הרצויה לכם. חשוב לבדוק לפני הרכישה כי מתקן המים בעל תו תקן מוכר ממכון התקנים וכן להישמע להוראות היצרן בתפעול המתקן והחלפת המסננים.

מתקני מים בשלל גדלים

בשוק קיימים מתקנים בשלל גדלים וצורות. ניתן לרכוש מתקן מיני בר שהינו מתקן קומפקטי. מתקן זה מיועד להצבה על גבי השיש או כל משטח אחר וזאת בשל גודלו ומשקלו הקטנים. לחילופין ניתן לרכוש מתקן בר מים המיועד להצבה על הרצפה. מתקני המים החדשים מעוצבים היום בעיצובים חדשניים ומודרניים ומהווים פריט חובה בכל מטבח. המתקנים מוצעים למכירה במגוון צבעים בהתאם לבחירת הלקוח כך שתוכלו להתאים את המתקן לגוון המטבח ולאווירה הכללית הקיימת בביתכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב